Παρουσίαση Βιβλίου ‘Έκπτωτη Θεά’, 04/02/2017 στη Λάρνακα

Με μεγάλη μου χαρά, η φίλη Δρ. Τάτεια Λαμπριανίδου, με την ευγενική της παρουσία στις 04/02/2017 στο βιβλιοπωλείο Μαυρομάτης στη Λάρνακα μίλησε για το πρώτο βιβλίο της Τριλογίας «ΕΚΠΤΩΤΗ ΘΕΑ- Η Μεταμόρφωση»! 

Πιο κάτω μπορείτε να βρείτε την ομιλία της Δρ. Τάτειας Λαμπριανίδου,  όπου αναφέρει την κριτική της και τα όσα σχολίασε στην παρουσίαση του βιβλίου μου.

Δράττομαι της ευκαιρίας για να την ευχαριστήσω από καρδιάς, ακόμα μια φορά, για το ειλικρινές ενδιαφέρον της, την εξαιρετική της ομιλία και την στήριξη της.

» Να πω στις φίλες και στους φίλους που έχω απέναντι μου πως η σημερινή παρουσίαση βιβλίου είναι για μένα η πρώτη μου παρουσίαση.

Σκεφτόμουν ότι είναι δύσκολο  να κρίνεις τα γραπτά συγγραφέων και να τα παρουσιάσεις στο κοινό με δικά σου καθαρά υποκειμενικά κριτήρια.

Όταν μου ζήτησε η Βαρβάρα να παρουσιάσω το βιβλίο της αν και κάπως προβληματισμένη δέχτηκα με χαρά και αυτό μου έκανε εντύπωση. Ήθελα να  δω αν εμβαθύνει με τα λόγια και τις πράξεις των ηρώων της σε κάτι πιο ψυχολογικό ή φιλοσοφικό, αν αγαπάει τους ήρωες της.

Νομίζω ότι στο τέλος της ανάγνωσής αυτού του βιβλίου με αποζημίωσε. Οι ήρωες κάνουν αναδρομές στο παρελθόν και  ταξιδεύουν στο παρόν. Ο αναγνώστης θα ταυτιστεί με κομμάτια του, θα δει τις ευαισθησίες και τις λεπτές αποχρώσεις  των πρωταγωνιστών μέσα από τις σελίδες του. Μου άρεσε αυτό το ταξίδι- έκθεση τέχνης ενός μόνο έργου.

Ο λόγος είναι κατανοητός και το στυλ προσωπικό. Η γραφή είναι λογοτεχνική. Η Βαρβάρα εφευρίσκει το μύθο, δε σε ξαφνιάζει με ακρότητες αλλά σε κάνει να αφεθείς και να ταυτιστείς με τους ήρωες.

Δεν θα πω τίποτε άλλο. Σας αφήνω να ανακαλύψετε μόνοι σας το βιβλίο Έκπτωτη Θεά της Βαρβάρας Σεργίου.

Εύχομαι να είναι καλοτάξιδο και αναμένω με χαρά το επόμενο.»

 

 

Σχολιάστε

