Το ξίφος του Γκουγιάν ( 越王勾踐劍)

goujian-sword

Απόσπασμα από το βιβλίο Έκπτωτη Θεά-η μεταμόρφωση

ΒΙΚΑ

«………………Πάτησα τα πόδια μου στο έδαφος και προχώρησα προς το μέρους τους. Τα αδηφάγα δαιμονισμένα μάτια τους με κοίταζαν και ήταν έτοιμα να μου ορμήσουν. Τα κοφτερά φτερά μου τώρα αρματώθηκαν και το ελαφρύ μέταλλο που τα σκέπασε τα έκανε να μοιάζουν με μάζα από μακριές μυτερές βελόνες.

   Τα έσυρα μπροστά, άρπαξα τα δυο κεφάλια με τα γαμψά, μαύρα νύχια που είχαν αναπτυχθεί στις άκρες των φτερούγων μου και τα κράτησα στον αέρα. Το Γκουγιάν μου με υπάκουσε και τα χέρια μου το καθοδήγησαν, περνώντας την κοφτερή του λεπίδα από δεξιά στα αριστερά με δύναμη, κόβοντας τις δύο κεφαλές του θηρίου απέναντι μου.»

Ψάχνοντας και αναζητώντας έμπνευση για το ξίφος που θα άρμοζε να κρατά ένας Δαίμονας-Άγγελος, βρήκα την εντυπωσιακή ιστορία αυτού του πανέμορφου ξίφους, το οποίο ονομάζεται Γκουγιάν.

Καταρχήν το ίδιο το ξίφος είναι ηλικίας πέραν των δύο χιλιάδων ετών και ανακαλύφθηκε μόλις πριν από 51 χρόνια ανοξείδωτο σε έναν υγρό τάφο στην Κίνα. Το σπαθί φυλασσόταν σε αεροστεγές θηκάρι και η λεπίδα του παρέμεινε μετά από τόσα χρόνια και κάτω από αυτές τις συνθήκες ανθεκτική και τόσο κοφτερή που τραυμάτισε τον αρχαιολόγο.

Μελετώντας το σπαθί, οι χαράξεις του παραπέμπουν στον Βασιλιά Γιούε Γκουγιάν (Yue Goujian) ο οποίος είχε αυτό το ξίφος στην συλλογή του.

Εντυπωσιακό επίσης είναι ότι ο θρύλος του σπαθιού αναφέρει πως δημιουργήθηκε μετά από συνδυασμό ουρανού και γης.

Πηγή των πληροφοριών και εικόνας:

https://chilonas.com/2014/02/03/httpwp-mep1op6y-1gh/ , 03/02/2014

http://news247.gr/eidiseis/afieromata/epta-thrylika-spathia-kai-h-istoria-pisw-apo-ayta.3476958.html, Εύη Κιόρρι, 18/05/2015

Σχολιάστε

